Jak zarabiać więcej, czyli szanse i bariery biznesowe we współczesnej lecznicy weterynaryjnej - wywiadu udzielili Mirosław Furyk i Tomasz Batycki - Vetkompleksowo – serwis dla lekarzy weterynarii

Jak zarabiać więcej, czyli szanse i bariery biznesowe we współczesnej lecznicy weterynaryjnej – wywiadu udzielili Mirosław Furyk i Tomasz Batycki

WWP_9_16_JAK_ZARABIAC_WIECEJ_ADDVENA_LOGO

Mirosław Furyk

WWP_9_16_JAK_ZARABIAC_WIECEJ_MIROSLAW_FURYK

Współwłaściciel i współzałożyciel powstałej w 1991 roku hurtowni leków weterynaryjnych PPH Eskulap sp. j. z siedzibą Gliwicach. Firma PPH Eskulap sp. j. oprócz swojej podstawowej działalności od 1994 roku nieprzerwanie do chwili obecnej zajmuje się również wprowadzaniem na zasadach wyłączności na polski rynek weterynaryjny światowych marek. Wśród firm, które znalazły się w gronie partnerów PPH Eskulap sp. j., były między innymi: Solvay Duphar Animal Health, Hill’s Pet Nutrition, IDEXX Laboratories, Inc., Lohmann Animal Health. Współpraca z IDEXX Laboratories, Inc. trwa nieprzerwanie od 1994 roku do chwili obecnej.

Tomasz Batycki

WWP_9_16_JAK_ZARABIAC_WIECEJ_TOMASZ_BATYCKI

Związany z branżą pet care od ponad 22 lat, z czego 20 przepracował w koncernie Mars, Inc. – światowego lidera i właściciela marek: Royal Canin, Banfield Pet Hospital, Iams i Eukanuba (w USA), Nutro, Pedigree, Whiskas, Chappi, KiteKat, Greenies, Sheba, Cesar. Przeszedł wszystkie szczeble kariery w sprzedaży, od przedstawiciela handlowego do dyrektora sprzedaży. Odpowiadał między innymi za rynki zoologiczny i weterynaryjny. W kolejnym etapie kariery pracował jako niezależny konsultant, trener biznesu i coach dla globalnych oraz polskich liderów rynku w segmentach produktów żywieniowych i dietetycznych.

Skąd Państwa zainteresowanie rynkiem weterynaryjnym i jaka droga wiodła Państwa do miejsca, w którym dzisiaj się znajdujecie?

Mirosław Furyk: Firma TradiCo Sp. z o.o. powstała z połączenia dwóch filarów kompetencji, a mianowicie wiedzy i umiejętności, wynikających z ponaddwudziestoletniego doświadczenia w roli wyłącznego dystrybutora dla globalnych liderów w zakresie technologii i produktów dla rynku weterynaryjnego, a także równie długiego doświadczenia korporacyjnego, płynącego z pracy na szczeblach zarządzania strategicznego w firmach. Jak zawsze w takich przedsięwzięciach, najważniejsi są ludzie, którzy poprzez swoje doświadczenie i znajomość zarówno realiów rynkowych, jak i samego środowiska lekarzy weterynarii będą w stanie dostarczyć mu rzeczywistą wartość dodaną. I cały zespół firmy TradiCo składa się właśnie z takich osób.

Tomasz Batycki: Nie jest żadną tajemnicą, że rozumienie aktualnych i przewidywanie przyszłych zachowań konsumenckich daje ogromne możliwości wychodzenia naprzeciw rzeczywistym oczekiwaniom rynku oraz stałego doskonalenia portfolio zarówno produktów, jak i usług dedykowanych pacjentom polskich lekarzy weterynarii. Do tego dokładnie nawiązuje misja firmy TradiCo: „Wspólne ze środowiskiem weterynaryjnym tworzenie i dostarczanie jego klientom najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obszarze produktów i usług dla zwierząt domowych/towarzyszących i ich właścicieli”.

Galeria

Znajdź swoją kategorię

2811 praktycznych artykułów - 324 ekspertów - 22 kategorii tematycznych

Weterynaria w Terenie

Poznaj nasze serwisy